Subject: Re: Riigitee 13 Jägala-Käravete tee ja Uus-Keldrimäe kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha ehitamise nõuded
From: Rallipere OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 18:48:37 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks  Riigitee 13 Jägala-Käravete tee ja Uus-Keldrimäe 
kinnistu juurdepääsutee ristumiskohaprojekti

google drive'i lingina, kuna projekt on liiga mahukas, et meili teel saata.

https://drive.google.com/file/d/1HbwOVpb3QIE8vvJGyXNfEDXuzytIJJWN/view

Lugupidamisega
Triinu Allipere
Rallipere  OÜ
Tel: +372 51944412

On Thu, Jun 12, 2025 at 12:47 PM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 13 Jägala-Käravete tee ja Uus-Keldrimäe kinnistu 
juurdepääsutee ristumiskoha ehitamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 12.06.2025

Registreerimise number: 7.1-1/25/8100-2.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates kuni , vastavalt .

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>